Z powodu remontu bloku żywienia planowany termin rozpoczęcia obiadów w roku szkolnym 2024/2025
przewiduje się na 14.11.2024 r., - termin może ulec zmianie, o czym Państwa poinformujemy.
Koszt obiadu wynosi 7 zł.
Aby spożywać obiady od miesiąca września należy dostarczyć dokładnie uzupełnioną
umowę obiadową wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych.
Płatność do 5-ego każdego miesiąca.
KWOTA DO WPŁATY ZA PIERWSZY MIESIĄC BĘDZIE Z PRZEDŁUŻONYM TERMINEM PŁATNOŚCI
Osoby zainteresowane obiadami w stołówce szkolnej proszę o pobranie umowy
na wyżywienie oraz zgody na przetwarzanie danych osobowych,
które znajdują się na dole strony.
Następnie wypełnienie i przesłanie na adres e-mail: a.ilczuk@lo10.edu.gdansk.pl
lub dostarczenie do intendentki bądź sekretariatu w szkole.
BRAK PODANIA NA UMOWIE OBIADOWEJ NUMERU KONTA BANKOWEGO DO EW. ZWROTÓW NADPŁAT BĘDZIE TRAKTOWANY
JAKO NIEZŁOŻONA UMOWA OBIADOWA,
A TYLKO PRAWIDŁOWO ZŁOŻONA UMOWA UPOWAŻNIA DO SPOŻYWANIA OBIADÓW W SZKOLE.
WAŻNE!
Osoby, które wcześniej spożywały obiady: Numery indywidualnych kont bankowych
z zeszłego roku są AKTUALNE!
Proszę pamiętać, że Państwo również mają obowiązek złożenia umowy obiadowej
oraz zgody na przetwarzanie danych osobowych na nowy rok szkolny.
Nowe osoby, które od września będą spożywać obiady po raz pierwszy, po podpisaniu
i wprowadzeniu umowy do systemu przez intendenta, otrzymają
Państwo indywidualny numer konta bankowego, który będzie przypisany do Państwa dziecka.
KAŻDE DZIECKO BĘDZIE MIAŁO SWÓJ INDYWIDUALNY NUMER KONTA BANKOWEGO.
UWAGA!
Odwołania z obiadu należy zgłaszać najpóźniej do godz.10.00 w dniu roboczym poprzedzającym nieobecność telefonicznie
pod nr tel. (58) 341 49 15 wew.37 (intendent) lub e-mailem na adres a.ilczuk@lo10.edu.gdansk.pl
1. Przy zgłaszaniu odwołania należy podać imię i nazwisko ucznia, klasę, oraz datę odwołania obiadu.
2. W przypadku planowanego wyjścia, wycieczki szkolnej klasy w porze wydawania obiadów, rezygnację z obiadu zgłasza rodzic lub uczeń.
3. W przypadku zgłoszenia nieobecności należność za odwołane obiady zostaje zarachowana na poczet wpłat na następny miesiąc.
W razie zwłoki w uregulowaniu comiesięcznej opłaty Szkoła może rozwiązać umowę po uprzednim e-mailowym wezwaniu Rodzica/ Opiekuna Prawnego do zapłaty. Brak wpłaty należności spowoduje wszczęcie postępowania windykacyjnego z oddaniem sprawy do sądu powszechnego włącznie.
Za zwłokę w płatnościach zostaną naliczone ustawowe odsetki.
Jak zrezygnować z obiadów w roku szkolnym 2024/2025?
Rezygnacja z korzystania z obiadów - „Załącznik nr 2” wymaga formy pisemnej.
Rezygnację należy złożyć na adres: email: a.ilczuk@lo10.edu.gdansk.pl lub sekretariat@lo10.edu.gdansk.pl do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego
miesiąc, od którego następuje rezygnacja z obiadów.
Brak uiszczenia opłaty za obiady nie jest równoznaczna ze złożeniem rezygnacji z korzystania z obiadów