Jak zapisać się na obiady w roku szkolnym 2023/2024?

Należy podpisać umowę o korzystanie z obiadów w stołówce szkolnej oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych (załącznik nr 3). Uzupełnioną umowę oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych należy dostarczyć w dwóch egzemplarzach - osobiście do intendenta lub skanem na adres e-mail: a.ilczuk@lo10.edu.gdansk.pl   
PROSZĘ O UZUPEŁNIENIE DOKUMENTÓW DRUKOWANYMI LITERAMI.

UWAGA! 
Aby korzystać z obiadów w stołówce szkolnej należy dostarczyć uzupełnioną oraz podpisaną umowę. Dotyczy się to wszystkich uczniów. Jeżeli nastąpi zmiana rodzica/ opiekuna prawnego to proszę o wstrzymanie się z płatnościami ze względu na zmianę indywidualnego rachunku bankowego oraz numeru umowy. 



Informacje ogólne

Termin płatności za obiady:

  • Z dniem 01.09.2023 r. ulega zmianie dzienna stawka żywieniowa za obiad i będzie wynosić 7 zł.
  • Do 5 dnia bieżącego miesiąca.
  • Na INDYWIDUALNY RACHUNEK BANKOWY wskazany przez intendenta po podpisaniu umowy
  • Uczniom korzystającym z obiadów w ubiegłych latach numer umowy oraz indywidualny rachunek bankowy nie ulega zmianie.

W tytule przelewu należy podać: imię i nazwisko ucznia, klasę, dany miesiąc oraz dni zgłoszonych nieobecności z poprzedniego miesiąca.

Przed wykonaniem przelewu należy wcześniej przekazać podpisaną umowę. W przelewach prosimy umieszczać numer umowy. Nadawcą przelewu jest Rodzic/Opiekun prawny, który podpisał umowę. Przelewy, które nie spełnią tych wymogów mogą zostać uznane jako saldo „do wyjaśnienia”.

Rodzic odpowiada za prawidłową kwotę i prawidłowy opis przelewu. Od wpłaty bankowej w za niskiej wysokości zostaną naliczone ustawowe odsetki.

Informacje dotyczące wysokości opłat za posiłki są umieszczane na tablicy informacyjnej w stołówce oraz na stronie internetowej szkoły.

Odwołanie obiadu można zgłaszać najpóźniej do godz. 10.00 w dniu roboczym poprzedzającym nieobecność telefonicznie pod nr tel. (58) 341 49 15 wewn. 37 (intendent) lub e-mailem na adres: a.ilczuk@lo10.edu.gdansk.pl. Inne formy nie będą brane pod uwagę. Przy zgłaszaniu odwołania należy podać: imię i nazwisko dziecka/ klasę/datę nieobecności oraz imię i nazwisko rodzica/opiekuna prawnego/telefon kontaktowy.

Rodzic/Opiekun prawny jest zobowiązany zgłosić nieobecność dziecka spowodowaną wyjściem poza szkołę  (kino, teatr itp.) do intendenta szkoły telefonicznie lub e-mailem na adres: a.ilczuk@lo10.edu.gdansk.pl

W przypadku zgłoszenia nieobecności należność za odwołane obiady zostaje zarachowana na poczet wpłat na następny miesiąc.

W razie zwłoki w uregulowaniu comiesięcznej opłaty Szkoła może rozwiązać umowę po uprzednim e-mailowym wezwaniu Rodzica/ Opiekuna Prawnego do zapłaty. Brak wpłaty należności spowoduje wszczęcie postępowania windykacyjnego z oddaniem sprawy do sądu powszechnego włącznie. Za zwłokę w płatnościach zostaną naliczone ustawowe odsetki.

Jak zrezygnować z obiadów w roku szkolnym 2023/2024?

Rezygnacja z korzystania z obiadów - „Załącznik nr 2” wymaga formy pisemnej. Rezygnację należy złożyć na adres e-mail: a.ilczuk@lo10.edu.gdansk.pl lub sekretariat@lo10.edu.gdansk.pl do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, od którego następuje rezygnacja z obiadów.
Brak uiszczenia opłaty za obiady nie jest równoznaczna ze złożeniem rezygnacji z korzystania z obiadów.